Pokud se někdo rozhodne vsadit při internetové sebepropagaci na reklamní texty, zřejmě dobře činí. Nebo to alespoň dobře myslí. Protože tento způsob reklamy může být více než užitečný a může přinést objektu svého zájmu celou řadu pozitiv. To však pochopitelně jedině za předpokladu, že je zde všechno přesně takové, jaké to má být. Protože ne každý článek a ne vždy je přesně takový, jaký si okolnosti žádají.
Jak že má tedy takový propagační text vypadat? To je pochopitelně individuální, to záleží na té které konkrétní situaci. Mezi nezbytné atributy však každopádně patří:
- užitečná informace, již musí takový článek nést
- forma textu, jež dokonale odpovídá požadavkům těch, jimž je výtvor určen k přečtení a inspirování se
- poutavost pro ty, na něž cílí
- vysoká jazyková úroveň, počínající třeba bezchybnou gramatikou a končící literárními kvalitami
Prostě takový PR článek https://www.seolight.cz/revolucni-pr-clanky musí být špičkový. Aby si ho ti, jimž je určen, se zájmem četli a nechali se jím náležitě ovlivnit. Aby pro ně nebyl nezajímavý nebo dokonce odrazující.
Ovšem je dávno známou pravdou, že ne každý z nás je náležitě jazykově vybaven. Tedy že ne všichni dokážeme na patřičné úrovni literárně tvořit. Zatímco z něčího pomyslného pera vycházejí přímo literární skvosty, jiný horko těžko poskládá aspoň pár holých vět s přemírou gramatických chyb a chudou slovní zásobou. A někdo nedokáže třeba ani to.
A co mají dělat (nejen) ti posledně zmínění? Ti by rozhodně neměli propadat beznaději a měli by vsadit na pomoc od těch, kdo jsou schopni a ochotni napsat vše potřebné za ně. A nejen to napsat, ale také to publikovat na webech, které takové reklamě zajistí dostatečnou sledovanost.
Protože jenom tak lze dosáhnout toho, čeho má být dosaženo. Tedy dokonalé propagace. Bez níž už se dnes obejde věru jenom málokdo.