Není pochyb o tom, že internet se stává stále důležitější součástí našich životů. Je to především díky jeho zvýšené dostupnosti, ale také i díky stále širším možnostem, které nabízí. Na síti si dnes můžeme povídat v reálném čase s příbuznými a přáteli, seznamovat se s novými lidmi, nakupovat, sledovat filmy či seriály, a mnoho dalších věcí.
Není divu, že si tohoto trendu povšimli i podnikatelé, a rozhodli se jej využít ke svému prospěchu. I proto má dnes každá firma, bez ohledu na svou velikost či zaměření, svou vlastní internetovou stránku. Přeci jen, dnes hledáme informace především na internetu, a je tedy vhodné, aby nám je firmy poskytly.
Tyto firemní weby však neslouží pouze k tomu, aby si zájemci našli například otvírací dobu prodejny. Jedním jejich úkolů je také propagace dané firmy. K tomu je však potřeba, aby daná internetová stránka splňovala určitá pravidla.
Jedním z nich je samozřejmě jednoduchost a přístupnost. Je totiž třeba počítat s tím, že návštěvníci neumí internet tolik používat. Zároveň by veškeré informace, které zde jsou, měly být aktuální. To se týká především ceníku, otvírací doby prodejen, a kontaktů.
Jak ale ukázat návštěvníkům, že náš web je pravidelně aktualizován? Jednoduchým řešením je uveřejňovat na úvodní stránce Novinky o/novinky/. Tím ukážeme potenciálním zákazníkům, že se nejedná o takzvaný „mrtvý web“, tedy že jsou zde informace pravidelně aktualizovány.
Čeho by se ale měly tyto novinky týkat? Prakticky čehokoliv, co se týká dané firmy a ukazuje ji v pozitivním světle. Také je dobré mimo jiné i tímto způsobem oznamovat například změny otevírací doby, i když je samozřejmě nutné tuto informaci uvést i v sekci kontakty.
Tak budou lidé vědět, že se o danou stránku skutečně staráte, a tento pocit přenesou i na vaši firmu, která se jim bude zdát důvěryhodnější. A to samozřejmě pomůže v rozhodování, zda u vás mají nakoupit či nikoliv. A to už je pořádný důvod se o svůj web starat.